BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Gyventi be vaistų - taip pat ekologija

Yra toks paprastas būdas kai kuriais gyvenimo atvejais sau padėti, kai apima vienoks ar kitoks negalavimas. Tas būdas – tai kvėpavimo sulaikymas. Kokie pokyčiai įvyksta sulaikant kvėpavimą? Anaerobinio proceso metu organizme padidėja angliarūgštės kiekis, o angliarūgštė yra vazodilatatorius ir plečia smegenų kraujagysles.

Neretas atvejis, kai moteris skundžiasi galvos skausmu, kuris surištas su artėjančiomis menstruacijomis. Štai tada ir vertėtų prisiminti šį metodą, o ne pulti savanoriškai prakaituotais litukais šerti farmacijos pramonę – jos apetitas begalinis. Sulaikykite orą taip ilgai, kaip tik galite, kitaip sakant, numirkite, bet nekvėpuokite. Turiu perspėti, kad numirti tokiu banaliu būdu jums nepavyks – organizmas, jums netenkant sąmonės, reflektoriškai padarys gilų įkvėpimą jūsų visai neklausdamas ir sugrąžins jus atgal tęsti kelionės, kurios pavadinimas – nuostabus ir puikus GYVENIMAS, bet be galvos skausmo. Jeigu tokį kvėpavimo sulaikymo pratimą kartosite apie 15 minučių, jūsų galvos kraujagyslės išsiplės, kraujo mikrocirkuliacija suintensyvės, galvos skausmas sumažės ir savijauta pagerės, o aplinkinių galvose nustos generuotis mintis „Jai PMS…“

Kas dar organizme pasikeičia kai sulaikote kvėpavimą maksimaliai? Atsipalaiduoja analinis sfinkteris, o vidurius kedena gal ir nelabai malonus, bet visgi savimasažas – žarnokai ima šokti antiritmišką šokį, plakami pilvo preso rimbo. Ką tai reiškia? O gi tai, kad sutaupysite pinigų tie, kurie juos mėtote vidurius “liuosuojantiems” ir apsaugosite savo organizmą nuo bereikalingos cheminės ar mechaninės invazijos. Labai sveika tokį pratimą atlikti ryte savo storžarnės priminimui, kad ši laiku atliktų savo šventą funkciją – lauk viską, kas liko netinkamo nuo vakarykštės puotos.

Reguliariai atliekant kvėpavimo sulaikymo pratimus, organizmo ląstelėse padaugėja mitochondrijų, o tai reiškia, kad organizme padidės energijos gamyba (ATP, senoviškai - ATF) ir kai per atostogas kopsite tuos penkis su puse kilometro su kolegomis link Momblano viršūnės, jauniklės ir jaunikliai šnabždėsis: „Pažėk, o ta senutė visai šauni, beveik neužduso…”

Šaltinis www.homosanitus.lt

Rodyk draugams

Komentarai (2)

ver.2009-03-12 17:35

Įvairių kvėpavimo technikų mokoma praktikuojant jogą. Puikiai gydo migrenas ir kitus skausmus. Rekomenduoju :)

kasteneina2009-03-19 08:23

Labai nuotaikingai parašyta :)

Rašyti komentarą

Tavo komentaras