BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Viešas protestas dėl tarptautinės „EuroVelo“ dviračių trasos naikinimo Vilniaus mieste

Lietuvos dviratininkų bendrijos (LDB) nariai iš žiniasklaidos sužinojo apie sprendimą panaikinti tarptautinės reikšmės dviratininkų trasos atkarpą Gedimino prospekte, atiduodant vienoje gatvės pusėje esantį dviračių taką automobilių statymui.

Primename, kad šis takas yra Europinio dviračių trasų tinklo EuroVelo sudėtinė dalis. EuroVelo tinklo prekinis ženklas priklauso Europos dviratininkų federacijai, jo įgaliotasis atstovas Lietuvoje yra Lietuvos dviratininkų bendrija.

Suderinę su Lietuvos dviratininkų bendrijos (LDB) taryba, Vilniaus m. tarybos nariai reiškia protestą dėl dviratininkams skirto tako Gedimino prospekte naikinimo.

Šis savivaldybės veiksmas rodo neteisingas miesto vystymo kryptis. Oficialiai deklaruojant dviračių, kaip transporto priemonės, populiarinimą yra trumpinamas esamas dviračių eismui skirtų takų tinklas. Tuo pačiu miesto centras daromas mažiau patraukliu gyventojų laisvalaikiui, nes leidus motorinių transporto priemonių eismą automatiškai didės ir cheminė bei triukšmo tarša. Kaip rodo apklausos, vos 20 proc. Vilniaus gyventojų pritaria tokiam savivaldybės žingsniui. Taip pat atkreipiame dėmesį, kad miesto centro grąžinimas automobiliams sunkiai dera su senai pažadėtu motorinio transporto apmokestinimu į jį įvažiuojant.

Klausimą dėl nesuderinto EuroVelo trasos dalies panaikinimo LDB atstovai kels ir neeiliniame Europos dviratininkų federacijos suvažiavime, kuris įvyks Birželio 22 d. Kopenhagoje kartu su „Velo-City Global” konferencija.

Lietuvos dviratininkų bendrija (LDB) - tai 1996 m. įkurta savarankiška visuomeninė ne pelno organizacija, kurios tikslas - dviračių, kaip transporto priemonės susisiekimui, rekreacijai ir turizmui, o taip pat ir kito ekologiško transporto populiarinimas.
LDB vienija šiam tikslui pritariančius dviratininkus iš visos Lietuvos.

LDB tarybos narys Eduardas Kriščiūnas
Mob. tel. +370 687 30747

LDB tarybos narys Frank Wurft
Mob. tel. +370 699 56009

Šaltinis: www.turistas.lt

Patiko (0)

Rodyk draugams

Komentarai (1)

Andriukas dviratukas2010-08-16 14:53

Valdžia elgiasi lygiai taip pat kaip ir patys LDB.
LDB trina nepatikusius pasisakymus:
http://ekoblogas.wordpress.com/2007/05/18/pamastymai-apie-dviraciu-kultura
Trina nepatikusius dviratininkus:
http://andrius.konferencijos.lt
Be jokių argumentų - tiesiog trina…

Tad valdžia irgi trina:
http://andrius.konferencijos.lt/kadaryti/#taka%20paklojo%20ir%20panaikino

O jūs ištrinkite LDB ir sukurkite naują:
http://andrius.konferencijos.lt/kadaryti/#LDB
http://andrius.konferencijos.lt/LDB

Kam reikalingas visuomeninei (ne prekybinei) organizacijai - LDB - EuroVelo prekinis ženklas?
Prekybai? Štai ir atsakymas kam tie takai ir trasos daromi:
http://andrius.konferencijos.lt/oficioz#turtrasos

Pagal Andriuko įstatymą dviračių tako sąvoka išimama iš KET:
http://andrius.konferencijos.lt/istatymas#2.2
Kam reikalingas “dviračių takas”? Jis tik skatina dviratastą engti. Atvažiuoja gelda dviračių ir pėsčiųjų taku ir reikalauja, kad dviratis ir pėstieji pasitrauktų. Policija neveikia, geldų neauklėja. Veikia tik geldų bamperiai – auklėja dviratastus.

Tai aišku nereiškia, kad visur reikia daryti geldų parkavimą.
Gedimino prospekte padarė požeminį parkavimą - sugadino senamiestį. Darė jį tam, kad neva iš gatvių geldas pašalintų. Bet gaunasi, kad geldų darys dar daugiau, nes po žeme parkuotis tingu ir pinigą mokėti reikia. O ant žemės - dykai.

Apie šitai LDB kažkodėl nekalba. Kalba tik apie prekinius ženklus. Dar pridėjo postringavimus apie taršą.

Daugybė LDB narių yra geldistai. Dėl to jie gavo smegenų taršą.

Rašyti komentarą

Tavo komentaras