BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Kraupios delfinų žudynės Danijoje


Mūsų draugė Danija. Giliai civilizuota, giliai liberali ir tolerantiška. Jei tolerancija kas nors iš skaitytojų palaikys barbarišką Kalderono delfinų masinį žudymą, manau, tikrai apsiriks. Primygtinai siūlau pažiūrėti nuotraukas, nors turiu įspėti, jog jautresniems žmonėms tai gali sukelti rimtą stresą.

Kasmet Danijai priklausančiose Farerų salose vyksta “šventė”, vietinių gyventojų vadinama “Grindadrap”. “Šventės” akimirkos - nuotraukose, kurių ir komemtuoti nepatogu. Jei būtybės, vadinamos žmonėmis, gali šitaip bėgėdiškai žudyti mielus, protingus, žmonėmis pasitikinčius delfinus, juos reikėtų statyti kažkur prie krokodilų. Bet tikrai ne prie mąstančių ar ką nors jaučiančių šios planetos gyventojų.

Šventės tikslas - paauglių “įšventinimas” į vyriškumą. Nors, kaip vėlgi matyti nuotraukose, paauglių ten ne taip ir daug. Šventė vykdoma nekomerciniu pagrindu, ir visi norintieji sadistai gali dalyvauti šioje klaikioje Valpurgijos dienoje. Nužudoma apie 950 delfinų.

Manau, kad Baltija galėjo atrodyti panašiai, kai Eglė kvietė jau jos brolių dalgiais užkapotą Žilviną. Panašiai atrodo ir įlankos Japonijos jūroje, kur “puoselėdami protėvių kultūrą” vietiniai žudo delfinus. Prieš Japoniją nepapūsi. Antrajame pasauliniame kare eilinį kartą įrodžiusi savo žiaurumą, pridengtą sakuros žiedais, ji yra antroji pasaulio ekonomika. Todėl žudo, kas papuolė, “mokslo” tikslams. Ir niekam nesiteisina.

Bet Danija yra Europos Sąjungoje. Čia galioja kažkokios normos, privalomos visoms šalims. Pagaliau Danija nėra nei Kipras, nei Malta, kur iki šiol (pereinamasis periodas, matote) šimtais tūkstančių žudomi migruojantys paukščiai, kuriuos mes saugome.

Vietos gyventojai Fareruose šią “šventę” vadina kultūra. Kultūra! Gal dar simfoninis orkestras sadistams pagroja? Pas mus vien dėl šunelio Pipiro kančių kilo rimtas triukšmas, o pažiūrėkite, kas ten darosi? Manau, pusė mąstančio ir jaučiančio pasaulio turėtų suvažiuoti į tą “šventę”. Baltijos kelio pavyzdžiu sukurti gyvybės kelią.

Delfinai - patys protingiausi iš visų žinduolių. Jautriausi, supratingiausi, visada mylintys žmones ir su jais bendraujantys. Jie tik vos vos skiriasi nuo žmonių savo protinėmis galiomis. Keliais nuošimčiais. Kiti “protingi” gyvūnai - beždžionės, kiaulės, nekalbant apie šunis - smarkiai nuo jų atsilieka. Tad tik pagalvokite, kokias kančias turi iškęsti šie mieli ir protingi gyvūnai per šitą barbarų “šventę”. Net tobuliausias jūrų plėšrūnas - delfinas orka - niekada nėra užpuolęs žmogaus. O mes?

Judėjimas “Už gamtą” reiškia giliausią pasipiktinimą vienoje iš ES šalių vykdomu barbarizmu. Mes kreipiamės į visus lietuvius rašyti protesto laiškus Danijos Karalystės ambasadai Lietuvoje. Tikimės, kad tų laiškų - paprastų ar elektroninių - bus tikrai daug. Tai bus mūsų indėlis, kad žmogus nesigėdytų vadintis žmogumi.

Danijos Karalystės ambasados Lietuvoje koordinatės:

Danijos Ambasada
T. Kosciuškos g. 36
01100 Vilnius
Lietuva
Tel.: (+370 5) 264 87 60
Faksas: (+370 5) 231 23 00
El. paštas: vnoamb@um.dk

Daugiau nuotraukų čia.

Informaciją paruošė Algirdas Knystautas, Judėjimas “Už gamtą”

Patiko (0)

Rodyk draugams

Komentarai (73)

reklamosauka2009-12-21 10:53

Vargu ar padės laiškų siuntimas Danijos ambasadai, nes salos yra pakankamai autonomiškos. Antra, medžiojami ne delfinai, o banginiai, mėsai, ir jie laikosi nustatytų Animal wefare normų. Ar tos normos pakankamos - kitas klausimas. Atrodo žiauriai, be ne daug žiauriau nei masinis karvių skerdimas, taip kad reikia pasidomėti prieš protestuojant, neiškraipyti faktų ir žinoti, kas keistina, o skalambyti apie skandalą.

Elvyra2009-12-21 10:54

Ar Jūs tikrai įsitikinę, kad čia vyksta Danijoje ir šiais laikais? Sunku patikėti, kad taip galėtų būti… Jei taip, tai gerai būtų surasti ne tik ambasados el. paštą, bet ir to miestelio administracijos vad. ar pan.

bernadeta2009-12-21 11:50

Žinoma, labai žiauru, bet tai daugiametė tradicija. Pritariu reklamosaukai. Kiek žinau, nužudomų banginių skaičius griežtai reglamentuotas, o mėsa nemokamai išdalinama salų gyventojams. Įdomu, kiek mes suvalgome kiaulienos, jautienos ar paukštienos? O jei kas uždraustų Kalėdų kalakutą?

Kaukysa2009-12-22 10:31

Bernadeta, sakai, daugiametė tradicija… O tai tradicijos nejudinamos kaip šventos karvės? Ach, juk tradicijas reikia saugoti ir puoselėti…
… ir jei šventės tikslas - įšventinimas į vyriškumą, tai vyriškiausi turbūt yra mėsininkai. Tikiuosi, jums teko iš arti stebėti žmogaus veidą, kuris kasdien užsiima skerdienos kapojimu.

giliai nuliudusi2009-12-22 10:58

Kaip ten be butu sena ta tradicija ar ne, labiausiai stebina, kad vyriskuma gali parodyti ant bejegio gyvuno ir is to pasidaryti pramoga… Juk ar nors vienas matete, kad pas mus viesai butu megaujamasi masinemis karviu skerdynemis, ar cia jau kultura ir tradicijos kitos? Liudna ir gaila mano tokiu zmoniu ir tokiu tradiciju… o kas liecia tradicijas tai ka kalbeti aborigenams???

reklamosauka2009-12-22 11:16

Tai kad ten ne vyriškumas rodomas, o elementariai apsirūpinama mėsa. Vaizdai žiaurūs, nes banginis ne karvė, tvarte neuždarysi, o kraujo daug nuleidžiama, kad gyvūnas kuo greičiau ir neskausmingiau mirtų. Vyriškumo ritualai tik tarp kitko(jei išvis ten tokie yra), eilinė sezoninė medžioklė čia. Ir nieko blogo, kad visa bendruomenė tai mato, nes visi turi žinoti, iš kur pas juos atsiranda mėsa ant stalo, kad vaikai negalvotu, kad hamburgeriai ant medžių auga.

arunas2009-12-22 21:32

jei viriskuma nori irodyti tai gal geriau butu i koki papludimi pilna pilkuju rykliu ar i afrikos savana kai tigrai savo paaugusius tigrus moko medzioti?arba bent jau i koki aptvara sulysti,kiekvienam po kirvi ir tegu irodineja kas viriskiausias vyras

grafass2009-12-22 23:15

Nemaisykite naminiu gyvuliu, kurie yra AUGINAMI maistui ir savarankisku delfinu.Tai nera eiline sezonine medziokle ir medziokleje nera masiskai zudomi gyvunai!Manau zmonija eina i prieki, tobuleja, todel ir tradicijos turetu eiti kartu i prieki, juk jau senai nebe akmens amziuje gyvename ir nemanau kad tokias tradicijas pasaulis turetu toleruoti!

Mantas2009-12-24 13:06

Galime pykti kiek tik norime, bet faktas yra tai, kad šios skerdynės nėra nelegalios. Viskas suderinta su gamtosaugos organizacijomis, o mėsa nėra išmetama veltui. Atrodytų viskas aišku ir tobula, tačiau aš manau, kad ši šventė turi kur kas gilesnių aspektų. Jei vertinti faktą, kad ši „šventė“ skirta „įšventinimui“ į vyriškumo „lygą“, tuomet kyla klausimas: kas vyriškesnis? - ar Styvas Irvinas - plikomis rankomis ėjęs vienas prieš vieną su pavojingiausiais pasaulio gyvūnais ir jų nesužeisdamas, ar būrys danų, „užkapojusių“ šimtus plėšrūno instinkto neturinčių ir ne savoje stichijoje - vandenyje esančių delfinų. Manau atsakymas yra aiškus…
Na o grįžtant prie juridiškai teisėtos danų „šventės“, galiu pasakyti, kad to negalima laikyti tiesiog įprastu gyvūnų skerdimu siekiant aprūpinti gyventojus mėsa. Kuomet suvaroma banda gyvūnų į vieną vietą, juos skerdžia būrys NEPROFESIONALIŲ skerdikų, tarp kurių yrą pirmuosius paauglystės metus skaičiuojančių berniukų, „šventės“ ateina pažiūrėti aplinkiniai gyventojai, ir žmonės džiaugiasi gyvūnų mirtimi, jiems vis dar besiraitant iš skausmo, manau tai ne tiesiog medžioklė - tai iškrypimas ir eilinis įrodymas jog mažiausiai vertas gyventi šioje žemėje žinduolis yra ŽMOGUS. Męs - žmonės senai pamiršome (o galbūt ir niekuomet apie tai nesusimąstėme), kad būdami intelektualiausia šios planetos būtybe turime elgtis atsakingai ir INTELEKTUALIAI.

Rolandas2009-12-25 16:24

Nauja Lietuviu Tradicija: Uzmusk Dana- Tapk Tikru Vyru!!!

Rugile2009-12-25 23:29

Eina sau…niekada nebuciau pagalvojus…jau ka ka,bet tik ne DELFINUS!!!!!!!!! Juk jie zmogaus draugai. Kiek kartu esu girdejus kaip delfinas padeda pasveikti vaikui ar suaugusiam zmogui. O cia Danijoje jiems net ranka nesudreba,skerdzia juos ir dar tuo tenkinasi ;(((((( Galu gale juk dabar 21 amzius. Zmones isilavine,o mokslas pazenges r ka ju protai vistiek nedanesa,kad delfinai kaip ir zmones viska jaucia?

Zita2009-12-27 21:18

Viskas ko labiausiai nekenčiu pasaulyje yra razinos ir danai. Taip gali elgtis tik bepročiai. Niekada gyvenime netoleruosiu tokio elgesio prieš gyvūnus… Man net mintis į galvą nebuvo atėjus, kad danai, iš pažiūros protingi, išsilavinę žmonės gali taip pasielgti. Po šio įvykio savo nuomonę pakeičiau. Jų žmonėmis nepavadinsi. Gėda!

Aistis2009-12-28 16:00

Na ka cia galima pasakyti- Danija- maza salis, genofondas nuskurdes, tai ir genetiniu apsigimimu rizika daug didesne… Ko nepadaro maza populiacija- ta padare daugybe veneriniu epidemiju nusiaubusiu mazyte jurininku sali… Ko impotentiska valstybe nesugeba uzdrausti- ta legalizuoja… Reik tiketis, kad greitai Danijos vyriausybe legalizuos ir savu pilieciu skerdynes, tada gana greitai problema pati savaime issiprestu…

Vilma2009-12-30 13:31

Manau, kad svarbu ne tik kas daroma, bet ir kaip. Mačiau kaip paršelius mėsai skrerdžia ar vištai galvą pjauna. Bet tai darančių žmonių akyse liguisto pasitenkinimo savim ir savo veikla tikrai nebuvo. Ir tai buvo ne pramoga…Tokiam poelgiu, jokių pateisinimų nėra. O jei tokią nežmonišką tradiciją žmonės sukūrė, tai žmonės ir gali panaikinti. Esu įsitikinimus, kad ši tradicija per laiką yra ir pakankamai iškreipta. Keista, lietuvius visi smerkė, kai vargšas šunelis buvo nuo tilto numestas, o danais gėrisi kai jie tradiciškai delfinus žudo….

Lukas2010-01-05 00:36

Siaip vaizdai nekokie.. bet esme cia ne tradicijose zudyti, o tradiciskas zuvies gaudymo budas, kas beja yra ir Japonijoje.
Cia laivais uzspendzia banginiu banda i kranta ir paskerdzia. Visi yra suskaiciuojami ir viskas yra stebima, kaip tokie veiksniai gali veikti ju populiacija. Siaip siu banginiu gamtiniai istekliai yra gan dideli pagal ju dydi, viena ju rusis 200000individu bandoje kitos rusies apie 150000. Siaip jie nera naikinami del to, kaip kiti galvoja - isgaudo pramonine zuvi vandenyse… jie minta kalmarais. Nebent japonai del to pyktu. Tad vaizdas siurpus, bet ta pati isvystumete ir Norvegijos fabrikuose, kur skerdziamos lasisos ar bet kuriuose kituose fabrikuose.

Mindaugas2010-01-06 22:00

http://www.youtube.com/watch?v=Hs4vx2hm_UE&feature=player_embedded

zodziu jokiu neturiu,tik zinau, kad danai nusipelno buti delfinu vietoje

karolina5692010-01-12 20:30

as net negaliu ziuireti i tas nuotraukas. man tesiog gajla lbj tu delfinu ir kodel juos turi zudyti kuo jie nusipelno tuos Danus geriau zuduti juk tas delfinas kajp zmogus nes jis tj gyvas gyvunas o ne zajslas kad butu galima zudyti… Ir delko juos turi zudyti as prasau kas zinote atsakykite..

aviete2010-01-22 17:26

sios fotografijos mane lb sukrete.. kaip galima sitaip elgtis su gyvunais? juk jie taip pat jaucia skausma ir supranta. savo vyriskuma galima parodyti kitais budais bet tikrai ne taip kad jei tu esi ziaurus ir besirdis tai ir vyras. manau vyriskumas atsiskleidzia kai vyrai isgelbeja gyvybe o ne nuzudo kazka. delfinai ir banginiai nekalti kad tampa kvailu zmoniu auka, jie neturi kenteti todel pareiskiu savo nuomone: AS PRIES TAI!!!

Sigute2010-02-14 14:57

Isgamos, antzmogiai, issigimeliai, beprociai… Kas sitaip gali elgtis su nekaltais ir bene protingiausiais gyvuneliais zemeje??? Cia skaitosi vyrai, jeigu nuzudo nekalta gyvuneli? Tai BARBARISKUMAS… isgamos, kaip jie taip gali elgtis… Siaubas, sukrete iki sirdies gilumu sis straipsnis, o nuotraukos is vis… Begalo dievinu delfinus ir net neisivaizdavau kad yra zemeje tokiu nesveiku zmoniu kaip danai… [paskutinis sakinys numoderuotas - ekonaujienos.lt]

archia2010-02-19 13:32

Temos autorius ir kai kurie pasisakiusieji komentaruose yra visiški kaušai, absoliučiai nesigaudantys politinėje geografijoje - nuo kada Farerų salos yra Danija?! Pirma nors wikipedia pasiskaitykit prieš tą briedą rašinėdami, tada gal apsišviesit, kad šios salos yra autonomiška šalis, tai yra netgi ne ES - tai yra TREČIOJI ŠALIS ! Ir fareriečiai yra ne danai, o fareriečiai ir jie netgi savo kalbą turi… nu blyn svarbiausia pašūkauti, o apie ką tai nesvarbu…

zuwedra2010-03-07 13:43

kaip galima pakesti toki smurat? man tai nezmogiska ir nesuprantu zmoniu kuriem tai atrodo normali ,,svente ” juk trai siaubinga. Pamacius tokias nuotraukas as pasiurpau…

zuwedra2010-03-07 13:44

archia koks skirtumas kur yra ta sala danijoje ar ne bet taip elgtis su gyvunais negalima reikia tureti zmogiskumo

Ernesta2010-03-20 15:21

Proto nesuvokimemas zaurumas, kaip galima zuditi delfinus del pramogos. Tokius zmones jei galima jeis pavadinti zmonemis reikia baus uzdrausti. Tai tikra teisibe sakoma, kad baisiausi zveris yra zmones.

Vaidas2010-04-28 20:52

Geras Rolando komentaras:)))))))) Na o siaip tai kiekvienas musu prisidedam dar ne prie tokiu ziaurumu…: http://www.earthlings.com

teisybė2010-05-24 00:47

Nieko nuostabaus, kad ten danų Fareruose susiformavo tokios tradicijos. Danija kadais į tas salas tremdavo nusikaltėlius, pastarieji turėjo išgyvent kaip išmanydami, tad ir tradicijos kaip ir Islandijoje panašios - epogėjus šis delfinų žudymas kuris Islandijoje dar kraupesnis savo mastais. Teko matyti asmeninius fareriečio foto archyvus, kaip jie skerdžia avis visa gimine, na ir aišku vaikučius moko - pradedant darželinukais. Tai tie vargšeliai sustoje, liūdnais veidukais amo netekę žiūri į visą tai kas dedasi, o tas farerietis man pasakoja pasigėrėdamas, kaip mat gražiai vaikai laiką leidžia, mokinasi iš suaugusių dėdžių,- laukiniai ką čia bepridursi. Technologiškai žmonija toli pažengė, bet dvasiškai tai atbula tokiu pat tempu lekia.

rimante2010-06-27 22:03

vakar valgiau banginio mesa nebloga kaip jautiena panasi tik tamsesne . penktadieni 2010 06 25 buvo nuzudyti 55 banginiai. givenu fareru salose jau 3 metai

ernesta2010-07-17 21:26

ziauresniu zmoniu nesu macius tegul juos rikliai praryja, reikia juos sustabdyti! psichopatai nenormalus issigimeliai

ernesta2010-07-17 21:27

rolando komentaras geras, raiks pradet taip elgtis su jais!!!!!

Indrė2010-08-30 20:28

Debilai jie paskutiniai,jei taip elgiasi. Parašysiu 3000 laiškų, bet ką padarysiu, kad tik baigtųsi ši kvaila ,,Šventė”. Negaliu,žiauriau nebūna! Myliu gyvūnus, baisiai myliu. Ypač delfinus!

Indrė2010-08-30 20:52

Delfinų mylėtojus,tokius kaip aš,kviečiu rašyti indre_99@yahoo.com arba indre.bagdziute@gmail.com Tikiuosi,atsiras daugiau mano pažiūros žmonių.

DAIVA2010-11-28 00:28

TAI SIAUBINGA……

Judita2010-12-09 15:25

Tūrbūt debilai.Delfinus žudo gi jie padeda vaikams.

dainiu-kas2011-03-12 23:05

manau jau nera zemiau kur smukti, sadistai

ta pati2011-03-13 19:42

straipsnis labai iskreiptas ir labai toli nuo tiesos. Susidaro ispudis, kad zurnalistai raso turguje isgirstus pletkus, net nepasidomeje saltiniais ir faktais.
Pirmiausiai, tai Fareru salos jau seniai gavo autonomija is Danijos ir dabar tevyksta bendradarbiavimas tarp saliu.
Antra, Fareru salos butent ir nubalsavo pries ES, del to ir buvo atskirtos nuo Danijos ir nera ES nares.
Trecia, tai jokie ne delfinai, o Ilgapelekė grinda ir tai yra mazdaug iki 6 metru uzaugantis banginis. Su delfinais panasumas nebent is uodegu.
Ta Fareru salu tradicija tesiasi daug simtmeciu ir yra pagaunama ir nuzudoma daug tu banginiu, taciau yra firmos, kurios pastoviai stebi ju populiacija ir ji tikrai nemazeja. Yra duodamos kvotos, kiek kuria vasara galima ju pagauti ir taisykliu yra grieztai laikomasi. pvz 2004 metais tai buvo 1000 banginiu, o 2009 tik 310. Komercinio visame procese nieko nera, nes niekas is sito reikalo neuzdirba. Tai tiesiog yra ju isgyvenimo budas, nes farerieciai bando islaikyti savo senas tradicijas. Vaizdai zinoma nera malonus prie to nepratusiai akiai, bet karves ar kiaules skerdimas irgi maloniu pojuciu nesukelia.

Fredas2011-03-19 00:32

ubycos,zudikai,kraugeriai,skerdikai,kanibalai,beshirdziai,ishgamos,ir visa kas bjauriausia kaip deme krenta ant tu kurie zude ir tebezudo delfinus…tiek danijos tiek japonijos tautoje atsirado isgamu-zudiku zudanciu juru angelus delfinus….lazda turi 2 galus..taipogi mirtina atotranka..

Deimante2011-03-26 21:34

Gal jie durni zudyt delfinus mano mylimiausi gyvunai.. :(((((((((((((((

Deimante2011-03-26 21:35

Durni jie kaip taip galima.. :((((((((((

Domantas2011-03-28 16:43

Deimante - Juk tradicija. Iš berniuko žmogus taip taps vyru. Labai žiauru. Sutinku. Bet jūra labai gražiai atrodo. Labai tinka jai tas pavadinimas.

Armida2011-04-06 20:48

neisivazduoju kaip taip galima ;// ziauru!!

Deimante2011-04-07 10:46

21ojo amziaus katastrofa. ziaurumas uzgozia zmogiskuma. ir nustokit sneket apie tradicijas ar kazkoki mesos dalinima. viena yra zudyti,kad isgyventum,kita,kad pasilinksmint. nei vienas padaras taip nesielgia kaip zmogus. jeigu suo ikanda i ranka kai tampomos jo ausys tai jau reikia uzmigdyt,blogas suo,o kai zmogus sitaip elgiasi dar atsiranda issigimeliu,kurie juos gina. geda man uz tokius jus. eikit gydytis arba zudytis,nes nieko is jusu gero naudingo siam pasauliui nebus,vargsai jusu vaikai. feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

KOKS SKYRTUMAS2011-04-11 18:44

Siaubas!!!! nenorekit i Pietu Koreja ten zudomi gyvunai kaip sunys, kates tik mesai!!!

Domantas2011-04-14 15:48

Deimante - Patylek… Jeigu nesupranti Danijos tradicijų ;) Aš prieš už delfinų žudymą. Išsiunčiau anketą kad nebežudytu. Žėsim reaguos ar ne..

Darius2011-04-28 21:53

Kad ryklius taip ir tai žiauru, o delfinus nėra žodžių…….

daiva2011-05-14 11:28

tai tikra tiesa kad nera zodziu:(

Pragaras žemėje2011-05-30 16:32

Ateis ir tų iškrypusių sadistų valanda kai kentės ne tik jie, bet ir jų moterys bei vaikai, labiau nei šie delfinai kada nors kentėjo ar dar kentės. Ir visgi gan keista, kad kai kurie tame nemato nieko blogo, mat tai apsirūpinimas maistu. Kad jie paspringtų ta delfinų mėsa ir skausmingai nusibaigtų. Ir mat jie dar gali save žmonėmis vadinti…!

Nera2011-06-04 09:55

Kokie dar lyginimai su skerdžiamom karvėm ir kiaulėm? Karves ir kiaules augina skerdimui, o tuos banginius ar užaugino jie? Dar kartą įsitikinau danų kvailumu ir pasipūtimu.

Jurgita2011-06-18 20:56

Negaliu patikėt jog taip elgias žmonės….

Edgaras2011-06-26 22:10

Jeigu ir taip,jeigu cia zudoma del mesos.Kam taip ziauriai juos zudyti,matosi kaip jie kankiasi kai jiems smeigia kazkokius kablius kuriais ju nenuzudo 1 smugiu,ar tau humaniska?Tikrai ne,taip mes valgome kalakutus per kaledas,o ar tie kalakutai buva badomi 10-15 kartu kol mirsta is skausmo? Kiekvienas zino , kad ne tai kodel jie taip ziaurei juos zudo?

Vitalija2011-06-27 11:00

išsigimus tauta, daugiau nėra ką pasakyti.

Ignas2011-06-27 17:58

Seip dar blogiau negu delfinai banginiai ju populiacija zemeje labai nedidele yra taigi tegul jie zeberkla i sikna isikisa!

Radvile2011-06-27 21:55

Nesveiki, o sako civilizuoti jiems reiktu patiems masines zudynes atlikt

Liudna2011-06-28 20:00

Arba jie nesveiki arba as nzn gal jiem pasigidit reikia

Erika2011-06-28 21:24

NESVEIKI, PRAKEIKTI, KAD JIE PRASMEGTU!!!!!!!!! TAI GI DELFINAI KIEK ZMONIU ISGYDE!!!!!!!!

Marija2011-06-28 21:41

parazitai kaip jie gali taip padaryti varksams delfinams kaip jie neturi sazines ir nesuprantu kaip viso pasaulio valstybe nieko nesako ir tyli.

gabija2011-06-28 22:06

Siaubas, kaip jiems sauna i galva zudyti gyva padara, sadistai , o valstybe… juk ji turetu tai uzdraust,neturiu zodziu

lina2011-06-29 07:00

“Siaubas, kaip jiems sauna i galva zudyti gyva padara” - tai karves ir vištas ir kiaules žudo negyvas jau? ten taip pat baisios augimo ir laikymo sąlygos, skerdimo taip pat, tik kad to enstebi pulkas žmonių - apsimetam, kad karvė ir kiaulė, auginamos mėsai, tai jau nieko vertos, bet va delfiiiinaiiiii. jie irgi mėsai, kaip ir skumbrės, lydekos ir stintos. kodėl vienus galima žudyti, kitus ne? akiai nepriimtinas, nemaonus vaizdas, bet moralė…ta pati gi :( jųs pažiūrėkit filmą kaip auginami gyvūnai fermose…aš mėsos savaitę negalėjau paimti į burną, vimdė. paskui pasimiršo. bet neišpasakyto amoralumo yra jų auginime ir ištisus metus, ištisom kartom……pykina prisiminus.

VIKTORIJA2011-06-29 16:30

AS TAI NEGALU PATIKETI KOKI ZMONES ZIAURUS JIE JEMS NEKO NEPADARE AS KAIP PAGLVOJU O JAI MUS KAS ZUDYTU MANAU BUTU VISISKAI NESMAGU IR BAISU KAD TUOI GALI PRARAST GYVYBE ORS TEMS ZONEMS VISAI NESVARBU GAL JIE NEUVOKE KA DARO O JU VALSTYBE KA JI DARO ??????????????????????

AIDA2011-07-03 18:45

juos ne i vyrus “sventint”, o kastruot reiktu uz tokius dalykus

Karolis2011-11-28 10:53

bet keistu jusu esama hmm lyginat skerdynes su karviu ar kiauliu skerdimais zmoniu poreikiui jie yra mesai auginami ne taip kaip tie delfinai , skirkit kur yra laisvas gyvunas o kuris yra specialiai zmoniu poreikiui auginamas , o tu Lina ziuriu pritari delfinu zudymui ? nu jo isgaudykim visus delfinus , banginius ir panasiai ir sueskim juos juk isgyvena stipriausieji , bet ar ilgai tie stipriausieji taip isgyvens ? saudykim , skerskim , statykim kilpas miskuose elniams ir panasiai ( zinau atveji kaip brakonieriai viename lietuvos miske pristate kilpu kuriose pasismauge virs 20 graziu elniu ) grazumelis valio !!!! pagal kaikuriu jusu pasisakymus taip turetu buti ?

danai nesveiki!2011-12-10 12:49

nu durni tie danai,tigi delfinai ir gi turi jausmus , gal jie noretu kad jiem taip darytu! kas tik galit rasykit i danija laiskus kniskim jiem prota kol susipras!

taika2011-12-16 23:56

cia matau yra ir pakomentuojanciu kad tai normalu,manau tau i danija vaziuot laikas,ten tokie kaip tu nesveiki ir gyvena! cia visiskai nenormalu,koks cia vyriskumas??? cia nenormalumas.as tykiu likimu ir tas likimas atsigres tiems zmonems kurie neturi teises atimti siems gyvunams givybes! as tik esu isitikines kad zmones tai patys ziauriausi padarai kada gyvene sioje planetoje,mes net neturime teises givunus vadinti gyvuliais ir panasiai.tai mes gyvuliai kad darome bei leidziama daryti tokius dalykus! ilsekites ramybeje danu vyrai!!!!

Mindaugas2011-12-17 21:03

Sunku būtų susilaikyti be keiksmažodžių ,pamačius tokius vaizdus..Aukščiau bambos viskas vyksta.Norėčiau ,kad kai būtų tokia šventė kai visi čia sueitu,kad atvarytu tie kas prieš tai ir juos pačius taip ištaškytu.

MG2012-01-27 21:25

CIA YRA BEPROTYBE…. :( JEI TURECIAU GALIMYBE,TAI NUVYKCIAU I DANIJA IR ISKAPOCIAU TIEMS ZMONEMS GALVAS…TADA JIE PASIJAUSTU,KAIP TIE NEKALTI GYVUNELIAI…

Martyna2012-06-30 13:04

šios nuotraukos yra pasiekusios nemažai žmonių akių, bet svarbiausia yra augančioji karta. Ir kaip jūs manote, kas juos skatina daryti tokius žiaurius dalykus kaip gyvūnų žudymas ir kankinimas? Ogi šitos žiaurios nuotraukos, nes jas išvydę jie mano jog tai yra normalu. Žiūrėdami į tokį pasaulį mes nebesuprantame kad jame yra daug šviesos ir žymiai gražesnių tradicijų, nes kraupus ir masinis žudymas, o dar šlykščiau yra skaityti komentarus kur žmonės rašo kad su malonumu prisidėtų prie tokios medžioklės senoviniais įrankiais. aš esu visiškai PRIEŠ tokius dalykus.

Martyna2012-06-30 13:10

*nes kraupus ir masinis žudymas šio pasaulio nepadaro gražesniu.

nezinomas2013-01-05 17:26

tai tiesiog siaubinga jie nieko blogo nedaro jie myli zmones,bet as tokiu zmoniu nekenciu

ernesta2013-01-05 17:29

as neturiu zodziu apie tus gyvulius pasakyti

Jonelis2013-05-17 14:36

Jau daug kartų buvau “užkibusi” ant šio KABLIUKO.
Diletantai parašė straipsniuką.
Peizažas aiškiai sako, kad tai nėra Danijoje. Tai yra Fareruose.
Nesibaisėkime vaizdais, baisėkimės “rašytojų” neišmanymu, aprašomo krašto tradicijų neišmanymu. Kas per teiginiai, kas per šūkiai!!!
Man labai nemalonu matyti žudomą gyvulį ir mūsų krašte dėl maisto (nuo pat vaikystės baisiuosi). Man nemalonu skaityti tekstus, kuriuose liejasi tik emocijos, kuriuose nėra žinių.

dėl Danijos2013-05-17 19:40

Farerų salos priklauso Danijai:

“The Faroe Islands are an island group and archipelago under the sovereignty of the Kingdom of Denmark”
http://en.wikipedia.org/wiki/Faroe_Islands

Farerai (Føroyar) – salų grupė Atlanto vandenyne, tarp Škotijos ir Islandijos, tarp Atlanto vandenyno ir Norvegijos jūros; autonominis Danijos regionas.
http://lt.wikipedia.org/wiki/Farerai

Vanesa Smile2013-11-11 15:50

Labai blogai.

Minde2014-09-15 23:30

Juos pacius su tais dalgiais ispjaut reiktu …. ir kaip galima taip ziauriai elktis nesuprantu…

[WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

nu na2014-11-06 17:32

isiziurekit rimciau rusai fotoshopo meistrai,taigi tie patys vaizdai buvo rodyti dar siemet prie japonijos krantu vykdoma delfinu genocida.Neisivaizduoju kaip lietuviskas saitas skleidzia tokia propoganda? prifotkino Danijoje skerdyniu ir nei vieno video? :DDD JUOKDARIAI

Rašyti komentarą

Tavo komentaras