BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Coca cola ir Nestle Vilniuje vadinamos socialiai atsakingomis kompanijomis

Vilniaus miesto savivaldybė prisidės prie sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo ugdymo mokyklose įgyvendinimo - taip nutarta vykusiame projekto iniciatorių - socialiai atsakingų verslo kompanijų - ir Savivaldybės vadovų bei specialistų susitikime. Pasak iniciatyvos autorių, be Švietimo ir mokslo bei Sveikatos apsaugos ministerijų, jau remiančių šį projektą, sklandžiam jo įgyvendinimui labai svarbi ir savivaldos parama.

Sostinės vaikai mokyklose bus mokomi sveikai maitintis ir aktyviai sportuoti

Projekto tikslas - ugdyti sveiką visuomenę, kad užaugusi naujoji karta neturėtų sveikatos problemų, susijusių su netinkama mityba, antsvoriu, menku fiziniu aktyvumu.

„Sveikintina, kad sprendžiant aktualias visuomenines problemas nesame vieni. Juk, iš tiesų, tik suvienijus jėgas - mūsų, socialiai atsakingų maisto gamintojų ir nevyriausybinio sektoriaus -bus stiprinama viešojo ir privataus sektoriaus partnerystė, pasiekti efektyvūs rezultatai propaguojant sveiką gyvenseną. Negalima jauniems žmonėms nurodinėti ir įsakinėti - į aktyvią veiklą įtraukiama sudominant ir „uždegant”, - sakė Vilniaus meras Vilius Navickas.

Sostinės mokyklose projektą numatoma vykdyti iki 2010 metų pabaigos. Susitikime buvo aptariamos galimybės, kuo Savivaldybės atsakingi specialistai, kuruojantys švietimo, sveikos gyvensenos, sveikatos sritis, gali prisidėti prie numatomos vykdyti sveikos gyvensenos programos sostinėje.

Projekto įgyvendinimui mitybos ir fizinio parengimo specialistai parengė metodinių rekomendacijų leidinį pedagogams „Sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo ugdymas mokyklose”, kuriame paprasta, suprantama vaikams kalba pristatomi pagrindiniai sveikos gyvensenos ugdymo principai. Projekto metu sostinės mokytojams bus surengta 10 seminarų, kuriuose sukaupta patirtimi dalinsis Panevėžio apskrities mokytojai. Praėjusiais metais, įgyvendinant bandomąjį projektą, ten dalyvavo daugiau nei trečdalis visų bendrojo lavinimo mokyklų. Tarp Panevėžio apskrities moksleivių ir mokytojų šis projektas buvo labai populiarus.

Švietėjiška veikla bus derinama su pamėgtais vaikų žaidimais, su juos dominančiomis sporto šakomis, viktorinomis, varžybomis, estafetėmis, bus rengiami kūrybinių idėjų konkursai, platinamos žaismingos ir vaikams lengvai suprantamos atmintinės, sukurta interaktyvi, lankti svetainė, skirta tikslinėms auditorijoms, apie sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo naudą. Seminaruose ekspertai skaitys paskaitas, organizuos kūrybinius teatro užsiėmimus, mokytojai bus skatinami burti dramos būrelius, motyvuoti mokinius vaidinti kasdienes/gyvenimiškas situacijas, taip įsisąmoninant esamą mitybos bei fizinio aktyvumo režimą. Rezultatai bus pristatomi tėvams.

Valstybinis aplinkos sveikatos centras atliko 6-7 klasių mokinių sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo įgūdžių anketinį tyrimą Panevėžio apskrities mokyklose. Apklausus 700 šeštų-septintų klasių mokinius paaiškėjo, kad beveik pusę iš jų valgo pusryčius ne kiekvieną rytą, beveik tiek pat mokinių „numoja ranka” į rytinę mankštą ir laisvalaikiu neišsiverčia be televizoriaus. Didžiausią įtaką - net iki 76 proc., formuojant mokinių nuomonę apie sveiką gyvenseną, turi tėvai.

Projekto rėmėjai ir partneriai: Sveikatos apsaugos ministerija, Švietimo ir mokslo ministerija, kompanijos „Kraft Foods Lietuva”, KG GROUP, „Nestle Baltics”, „Coca Cola HBC Lietuva”, „Suslavičius - Felix”, „Vilniaus margarino gamykla” bei „Euro RSCG PR”. Projektą vykdo labdaros ir paramos fondas „Maisto bankas”.

Vilniaus miesto savivaldybės informacija

Tekste paryškinti žodžiai mūsų - Ekonaujienos.lt

Patikrinkite “Coca colos”, “Nestle”, Suslavičiaus - Felix”, “Kraft” ar kitų kompanijų gaminių esančių mūsų parduotuvėse “nekenksmingumą” ir “atsakingumą” Sveiko vaiko svetainėje į paieškos langelį suvedę “Coca cola”, “Nestle”, “Felix”, “Kraft” ar kitus žodžius.

Ekonaujienų redakcija atsiriboja nuo atsakomybės - neišskiria nei vienos kompanijos, neragina jų gaminių nepirkti, nesistengia apjuodinti ir nelaiko nei vienos kompanijos blogesne ar geresne. Tiesiog analizuojame visuomenės sąmonėje susiformavusius stereotipus apie socialiai atsakingą verslą ir tiriame jų atitikimą tikrovei.

Patiko (0)

Rodyk draugams

Rašyti komentarą

Tavo komentaras